i love Malaysia

pada tanggal 31 Ogos 1957, negara Malaysia telah merdeka dengan rasminya. saya lahir pada tanggal 14 Disember 1993. saya sangat beruntung kerana telah lahir di negara yang telah merdeka dan aman tanpa perperangan. *eh, apa aku ni? masuk bab sejarah pulok dah. haha.

ni lah profile FB aku masa Malaysia vs Taiwan. wahh, ramai seyh yang pakai default picture gambar bendera MALAYSIA. terharu aku dibuatnya. niat sebenar nak buat semua orang pakai default bendera Malaysia. tapi, ramai yang agak sombong taknak pakai gambar bendera Malaysia. mentang2 lah default masing2 HOT. mana lah nak pakai gambar bendera ni semua. ahaha. ada yang bagi alasan nanti lah, esoklah, ada yang tanya, perlu ke ? tapi yang paling best sekali, ada orang cakap macam ni " apa jadah semuaa pakai DEFAULT BENDERA MALAYSIA ni -,- astaga :D HAHAHA . apa pun tak boleh lah :)  apa2 pun, thanks kepada semua yang support aku and Jol Sepett . WE LOVE MALAYSIA! *kalau gambar tak nampak, klik dekat --> sini

Semua yang tercatat di atas adalah milik Khairul Asyeeq Jamary .

Copyright@Segala Yang Tercatat Di Atas Adalah Berdasarkan Kisah Hidup Asyeeq Jamary