elmo elmo elmo

haishh . kenapa lah aku kemaruk sangat dekat binatang ni hah. sampai orang panggil budak elmo pun ada . haha . apa pun tak boleh :)


ni lah first baju elmo ug aku beli kat bazar karat . haha *malu . ni sebelum aku potong bahagian leher . gambar yg dekat bawah ni setelah di potong bahagian leher nya .

macam ni lah rupanya setelah di potong bahagian lehernya . ni pandangan dari depan . pandangan dari belakang boleh tgok gmbar yg kat bawah ni :)
ni lah pandangan dari belakang . sexy bhaii !! haha . kau ada ?
kalau pakai singlet kat dalam mcm ni lah rupanya nnti . tapi ramai yg ckp aku pakai bra . haha . apapuntakboleh . haisss :)

yang dekat tali beg tu kan , nmpak tak ada button elmo ? hah, tu buat sendiri tau . tak main lah beli2 ni sume . bazir duit je. haha .


kasut elmo ? korang ada ? takde kan . haha . ni buat sendiri punya bhaii . takde jual punya . nak tempah ? pon boleh . tapi kena bayaar lah boboii . haha . ok :)

ni topi aku . nyonyah ting plessing jap . haha . tapi topi ni pada Fykaa Sepett skng . hari tu dia bwk balik topi aku . haha . topi ni beli kat kedai . button dia je buat sendiri . haha :)

tengok tu . nmpak tak aku pakai kasut apa ? haha . elmo elmo . kau ada ? haha . dapat snap gambar dengan awek cun pulak tu . nama awek cun sebelah aku ni rosnah . haha . nak kenal dgn dia add dia kat fb ehh .

nmpak tak rantai yg budak baju hitam tu pakai ? hah, tu rantai aku . buat sendiri jgk . haha . malas nak beli . duit takde. haha . ok dah , mengarut sume nya :P
Semua yang tercatat di atas adalah milik Khairul Asyeeq Jamary .

Copyright@Segala Yang Tercatat Di Atas Adalah Berdasarkan Kisah Hidup Asyeeq Jamary